pizzerie | restaurant | bar

ROZVOZ PIZZY A OSTATNÍHO SORTIMENTU K VÁM DOMŮ PO UH. BRODĚ A OKOLÍ ZDARMA.

Na vaše četné žádosti jsme zavedli tuto novou službu našim věrným i novým zákazníkům.



Zde si můžete stáhnout aktualní rozvozové menulisty:

(ve formátu PDF, po kliknutí se vám soubor otevře, nebo použijte pro stazení souboru pravé tlačítko myši a zvolte "Uložit jako...", zvolte si kde na disk se vám má stánout a po stažení si ho můžete otevřít)

1. Pizza, předkrmy, těstoviny, gratinovaná jídla, grill, minutky, přílohy, saláty (verze z 1.4.2017) - 3MB

1a. Přehled alergenů v námi prodávaných pokrmech

2. Vinný list (vína rozvážíme pouze k objednaným pokrmům) - (verze z 11.11.2015) - 5MB

 

OBJEDNÁVKY JÍDEL NA ROZVOZ PŘIJÍMÁME POUZE TELEFONICKY NA ČÍSLE 774 415 092 NEBO OSOBNĚ NA PIZZERII.

 

DOBA ROZVOZU A PODMÍNKY OBJEDNÁVEK

(liší se od provozní doby pizzerie, rozvoz končí 2 hodiny před skončením provozní doby)

Objednávka rozvozu je možná: PO-ČT 11-22,   PÁ 11-24,   SO 13-24,   NE 12-21

 

Při objednávce laskavě uveďte číslo pizzy nebo název pokrmu, počet, místo dodání a telefonický kontakt pro řidiče. 

K objednávce vám budou připočítány obaly (menuboxy, krabice). Minimální hodnota objednávky je počítána 

bez krabic, menuboxů a doplňkového sortimentu.

Zaplatit je možno stravenkami i eurem.

 

...KDE ROZVÁŽÍME A PŘÍPLATKY ZA DOPRAVU...

 

 Okruh 1 - Minimální hodnota objednávky 90 Kč

1. Uherský Brod a okolí vč. Havřic a Těšova, - zdarma

2. Újezdec u Luhačovic, Maršov, Králov, Havřice (vinohrady) - 15,-

3. Drslavice, Prakšice, Hradčovice, Vlčnov - 30,-

4. Nivnice, Šumice - 35,-

5. Bánov, Pašovice, Polichno, Veletiny - 40,-

-----------------------------------------------------------

Okruh 1 - Minimální hodnota objednávky 200 Kč

6. Suchá Loz, Nezdenice, Biskupice - 52,-

7. Záhorovice, Korytná, Dobrkovice, Velký Ořechov, 

Dolní Němčí, Podolí, Častkov, Rudice - 60,-

8. Bystřice pod Lopeníkem, Hluk, Slavkov, Popovice - 65,-

9. Bojkovice, Horní Němčí - 80,-

10. Březová - 130,- (jen v případě časové možnosti rozvozu)

(pro rozvoz do jiných lokalit se prosím informujte na pizzerii)

-----------------------------------------------------------


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(pro rozvoz do jiných lokalit se prosím informujte na pizzerii)


ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

 

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

!!!!  KAŽDÁ ŠESTÁ PIZZA SE SLEVOU 70%  !!!!

akce samozřejmě nadále pokračuje, platí však jen pro pizzy vyzvednuté či zkonzumované na pizzerii. Jestliže si necháte pizzu přivézt, nedostanete za pizzu nálepku a ani není možné uplatnit slevovou kartu (řidič má již vytištěnou účtenku).

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .


 

 

 

 

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD:

Vzhedem k tomu, že se občas objedví stížnost na naše služby, veškeré reklamace se od 1.6.2010 řídí tímto reklamačním řádem.

 

1. Časová dostupnost rozvozu.

Jelikož rozvozové objednávky a objednávky na kuchyň na restauraci jdou do stejné fronty, informace o čase dovozu podaná obsluhou je čistě informativní, většinou odpovídá, ale může se měnit dle momentální situaci u nás na pizzerii. Nemůžeme tedy přijímat reklamace typu: "obsluha mi řekla, že mi privezou pizzu do dvaceti minut a já ji dostal až za půl hodiny". Samozřejmě hlavně v případě víkendových dní je možné, že se rozvoz prodlouží a může trvat v případě plného obsazení pizzerie i hodinu, ale o této situaci je zákazník vždy informován.

 

2. Reklamace kvality dovezených jídel.

Zde platí stejné pravidla jako při konzumaci jídel na pizzerii, jestliže máte jakoukoli výtku k podanému jídlu, reklamujte u obsluhy (nebo v případě rozvozu přímo na pizzerii) IHNED. Situace se hned vyřeší (vrácení peněz či druhým pokrmem). Poněkud komicky ovšem vypadá reklamace jídla, které bylo zkonzumováno do posledního "drobku" a poté se jej nekdo snaží reklamovat, to jistě uzná každý se zdravým rozumem.

 

3. Reklamace teploty přivezených jídel.

Jelikož je zde prodleva mezi přípravou pokrmu a jeho skutečným servírováním spotřebitelem, která je daná právě rozvozem k zákazníkovi, je jasné, že těžko může mít dovezená pizza 90 st.C.

Nicméně všechny pokrmy bez vyjímky přepravujeme ve speciálním boxu na tento účel určeném, dle systému HACCP, dle kterého se řídíme a je platný i pro rozvoz a tudíž není možné aby bylo jídlo přivezeno studené. Pro tento případ máme pouze jednu radu, kterou se má zákazník řídit: STUDENOU PIZZU NEBO JINÝ POKRM ODMÍTNOUT, NEPŘEBÍRAT A NEPLATIT!!!.